czwartek, 5 września 2013

Wielka Miłość we Wrocławiu



Podejście do blogowania numer 6273838871... ostatnimi czasy spotyka mnie tyle cudownych rzeczy, że muszę to gdzieś z siebie wyrzucać , ponieważ w innym wypadku wybuchnę, tym samym kończąc mój szczęśliwy żywot :D a tego bardzo, bardzo nie chcę.

Wrocław, 07.09.2013 - Nowe Brzmienie Hey - koncert na Wyspie Słodowej

*bitchplease, haha*





bardzolubię1
bardzolubię2

*"dzizas, ta kamera bardzo mnie krępuje, nie mam wybielonych zębów i się wstydzę, boże nie!"*
zdjęcie rodzinne
Żaba: 'Ale do Macuka już nie podchodź, ja się podpiszę za niego" hahahahaha


jak nie ma Pan co z tym zrobić, to ja chętnie wezmę to do pokoju, hahahah
                                                                                                                                 

1 komentarz:

  1. cudne, będę tu wchodzić rzecz jasna !
    ps. proszę mnie informować o nowych wpisach :)

    OdpowiedzUsuń