wtorek, 12 listopada 2013

Jak można spędzać jesienne wieczory :D

W miniony weekend  uczestniczyłam w dwóch wyjątkowych koncertach: w piątek - Sorry Boys w Poznaniu pod Minogą  i w sobotę - Kasi Nosowskiej w Łodzi, w Wytwórni . Ci co mnie znają, wiedzą, że obydwa podmioty artystyczne uwielbiam nad życie i są one u mnie absolutnie numerem jeden jeżeli chodzi o polską muzykę.
Co prawda, premiera płyty Sorry Boys była dopiero 4. listopada, ale zachwycałam się Nią już cały tydzień przed. Co to jest za płyta! <3 tym osobom, które jeszcze nie miały okazji przesłuchać, naprawdę serdecznie polecam. A na żywo materiał brzmi milion razy lepiej. Iza bardzo się stresowała - jak się okazało, w ogóle niepotrzebnie. Cudownie oglądało się ich na scenie, cudownie rozmawiało.

Koncert Nosowskiej nie wiem czy powinnam komentować - i tak nie będę obiektywna, haha:d nowi muzycy wprowadzili i dodali od siebie takie smaczki, że połowę koncertu byłam skupiona tylko na nich:D jeszcze ta trąbka...najmocniejszy element koncertu, zdecydowanie!
Już po 'Milenie' byłam zachwycona, z każdą minutą zachowywałam się coraz bardziej dziecinnie i biłam brawo jak jakaś maszynka do klaskania, hahah:D troszkę ubolewam nad moim ukochanym 'Nixem', ale nie można mieć wszystkiego. Coś czuję, że to będzie super listopad!




'river, riveeeeer!'

Tomek <3
tacy piękni, tacy rozmazani, haha:D
Iza, klawisze, magia
_____________________________________________________________________________

"gdzie jest kurwa światło!?" - czyli integracja z panami fotografami pod sceną:D
"wie Pani jak się nazywa ten support?" - nie kurwa, nie wiem, niewiedza niektórych fotografów przeraża
Krzysiu Zalewski, no jakby ktoś nie wiedział... DZISIAJ PREMIERA PŁYTY!
no hejka

Kuba!
"bo wiecie to jest ten...to jest dno...dno den"
taka urocza ;>
nikt nie ogarnie mojej fazy na nogi, nigdy hahaha


Maestro Macuk

oficjalnie: jestem Kozelkową
afterparty vol.1 - cały czas nie wierzę, że się spotkałyśmy, hahaha:D

Kinga i Kasia :)
no nie umiałabym powiedzieć którą uwielbiam bardziej - Agnieszka & Kasia <3
no dobra, wszystkie mają to ja też chcę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz