piątek, 11 kwietnia 2014

'Gdzie jest Kozelkowa!?"



***

Ta sama sytuacja co zawsze: zdjęcia opowiadają więcej niż najdłuższa notka świata. Korzystam ile tylko się da z możliwości, które pojawiają się na mojej drodze.  Po co siedzieć w domu, skoro masz czas, możesz przejechać Polskę wzdłuż i wszerz i masz świadomość, że Twoje znajome robią spontaniczne wyprawy!?
Uwielbiam nad życie wszystkie osoby, które pojawiają się na zdjęciach poniżej i tak bardzo się cieszę, że mogłam spędzić z nimi cudowne 6 dni <3
jedziemy!
Unplugged - Łodź - Wytwórnia - start





takie słodkie
tego nie ogarniesz



'kochaaaaaj mnieeeee, mimo wszystko'

go Agata, go Agata!





 Moi: 'ja nie chcę zdjęcia, ja Wam zrobię' Kasia: 'No jak to, chodź tu, musisz być na zdjęciu' - czyli krotka historia o tym jak ze zdjęcia z Kaśką stało się zdjęciem z Kozelkową
Oscar's selfie
taka piękna wiosna u Igi na osiedlu
czyż Mila nie rysuje przepięknie?
Warszawa - Sala Kongresowa - koniec trasy, taki smutek #jakośćtostera
dwie gwiazdy backstagowe hahaha
<3 <3
'gdzie moja szklaneczka, bo ja chcę drineczka' team
prawdziwe koncerty zaczynają się na backstagu: Agata & Sobura & Bucket Guys
Domi to ma beke całe życie


Arturze, widzimy się niedługo! <3
soon!


1 komentarz: