wtorek, 3 czerwca 2014

'Stara babcia Łehe' & 'Kozelkowa + 3' tour



"Kurde, Maryla, Adele...wszystkie! jeszcze ja się tylko trzymam...ja myślałam, że my się umawiamy, nie!? Że chrzanimy te standardy! a te wszystkie mnie zrobiły w konia, bo wychudły po 25, po 300, po 100 kilo, a ja!? tylko ja jeszcze jem normalnie. A ty mnie filmujesz cały czas od dołu! wiesz jak wygląda volare od dołu?  Źle, źle, wszystko jest źle! wszystko jest do wyrzucenia, wszytko! Starą babę filmuje się pod światło i z góry, o tak"

Madame w filmie "Chim" ;D
_____________________________________________________________________No więc tak... tydzień w trasie zakończony sukcesem. Poznań-Warszawa-Katowice-Kraków-Katowice-Poznań. Nigdy bym nie pomyślała, że pisząc do Kingi: "ja niczego nie planuję, bo na byciu spontanicznym wychodzę najlepiej" wywróżę sobie takie cudowne i pełne atrakcji noce :D


Chciałabym jeszcze dodać, że doskonale znam możliwości mojej lustrzanki. Wiem, że jest ona popsuta, nie nadaje się już praktycznie do niczego...i nagle, na krakowskim koncercie robi TAKIE zdjęcia <3 nie mogłam się powstrzymać by nie zaserwować tu ogromnej dawki spamu koncertowego...a zresztą, po co ja się tłumaczę, hahaha;D

<3 <3 <3
pandaaaaa <3


Kraków - Kino pod Baranami - 30.05.2014 - premiera filmu ekipy Sky Piastowskie "Chim"

po dwóch latach, nareszcie! 
Grzesiu jaki model :D
na miejscu Pana Grzesia w tym momencie myślałabym: 'zabierzcie tę laskę, co nawet wywiadu przeprowadzić nie umie, jak najdalej stąd!"
o jejku, jejku ;D

prezenciki, prezenciki
hahahahahahahhahahahahahaha
"- ja Panią cenię, bardzo!... a jak Pani ma na imię?'

...



to jest takie super, że przez muzykę się poznaje takich fajnych ludzi:D
weszliśmy! rozpoczynamy trasę koncertową 'Kozelkowa + 3 Tour'! :D


Kraków, 30.05.2014 - Hbo Party - Forum Przestrzenie - koncert Nosowskiej 

prywatna impreza i pełnowymiarowy koncert:D? milusio

Marcin, Marcin.... :D







taaaaaaak bardzo to lubię <3 nawet teraz, kiedy blogspot zniszczył jakość
Staszek








'ups, pomyłeczka'
co ty tam Marcin gadasz?...
...a w sumie wyjebane hahahaa:D



jestem Kasia, na tym zdjęciu wyszłam ślicznie
jestem dumna z mojego aparatu part. 1
jestem dumna z mojego aparatu part.2
plebiscyt na najlepszy dzióbek świata

....

Kraków, Kraków <3
Gwiazdy sobie spacerują


Katowice, 31.05.2014 - Juwenalia - koncert zespołu Rebeka, O.S.T.R.'a i Hey

Rebeka
rozskakana Iwona
musiałam jechać aż do Katowic, żeby ich usłyszeć - to co, ze obydwoje są z Poznania i mieszkają pod firmą mojej mamy

mój piąty koncert O.S.T.R.'a
jesteśmy fotografami, pracujemy, pracujemy


to zdjęcie idealnie opisuje atmosferę katowickiego koncertu
muszę wracać do domu, moje życie traci sens hahahahahah

2 komentarze: