niedziela, 7 września 2014

Les Vacances part.2



I'M BACK!!!
 Wybieramy z Kanafcią strój dla Kate na jesienną trasę Unplugged

  #zjebmały <3
happy birthday to me, happy birthday to me
Juuuuuka<3
zaniemyskie widoczki
muka
Zakopower
oszukała mnie Kinga Rusin!!!!!
hejka Praga

prawie jak na Krakowskim Przedmieściu



Karol maaaa w Pradze moooost

zamiast piątki dwójkę mi dała teraz trzy zeta jestem w plecyyyy
Sopot hit Festival w Pradze! Mila najukochańszym człowiekiem na świecie<3

Triest nocą
gdybym oceniała po okładce, nigdy nie wzięłabym jej do rąk, a tutaj taka niespodzianka



koluszek na końcu świata
no photo, stop it!
Wiedźma porywa i dzieci, i dorosłych, tak jak na okładce – polecam!

Bachorołap!<3
zabierzcie już to słońce!

stać, znalazłam darmowe wifi! hahahaha
włoskie dźwigozaury
Wenecja<3
Ja i gondole, hahaha
<3
całuski,całuski
a to nie wiem co to


<3

<3

taxi
był koluszek
i nie ma koluszka
najbardziej kiczowata rzecz jaką możesz kupić w Wenecji

blue paradise
trochę padało, trochę zmokłam, haha
 hejka Werona

  Mike Wazowski!!!<3
 DisneyStore<3


ale jesteśmy piękne

jupi,jupi


CHET FAKEEEEEER! <3
idziemy na plażę
 paradise
rowerkiem w piękny do rejs, hahahah

wynurza się wieloryb, hehehe
 artistico, haha


  instagraming the instagramer

 ja i góry




 sisters power part2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz