środa, 8 października 2014

"Wszyscy wysikani!? [...] to możemy iść grać koncert !" :D



#creepy
'Jestem cieniem na kamieniu, rzucam siebie, której nie ma"
dobra jakość to podstawa hahahah
zabrakło dla Kate garderoby damskiej ;(
Cienie po raz trzeci
Brodzińska
Małe Miasta - ich pierwszy koncert ever

Poznań, 03.10.2014 - Blue Note - koncert Mister D

Dzidzia
Mister D.

Dorota & Kinga
i z haaaaaajsem

zapalniczki, weźcie zapalniczki!
z góry

będzie bis!



'nauczę Was tańczyć tak jak tańczy moja mama!'

jump Dorota, jump!
...

<3 <3 <3 <3 <3 <3
#sun
Skoda Session hahaha
mangaliowe zachody

Warszawa, 05.10.2014 - Filharmonia Narodowa - koncert Hey Unplugged

Artur Rawicz zrobił zdjęcie setlisty na stoliku, to i ja zrobię hahahaha
cisza proszę, bo za tymi drzwiami właśnie trwa nagranie wywiadu! 
#milaphotography


duch ciało opuszcza
faza, dzikie szaleństwo, cała filharmonia wstaje z miejsc
Kate & Royal String Quartet - Nie więcej - płakałam jak mało dziecko, nie wiedziałam co ze sobą zrobić. A patrzenie na to jak Kaśka walczy ze sobą by się nie rozpłakać, tylko potęgowało mój ryk
brawaaaaaaaaaaa
a któż to przydreptał z Koluszek do garderoby!? <3 <3
Oficjalny fotograf Kate do zdjęć z fanami przedstawia: Katarzyna i Ada, Iga, Agnieszka <3 <3 <3
...




zbawix


hahahahahahahahhahahahahaha, droga Kinder Niespodzianko, wysłuchaj Nas
i wczeeeeesna jesień


fazowa panorama
no jak tu ładnie nooooo

<3
po prostu beka
walle
wiedzieli w jakim miejscu postawić reklamę
urodzone modelki :D

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu;(
selfie :)
z dnia Karoliny G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz