sobota, 7 marca 2015

Z Łodzi, z Łodzi, z Łodzi...

Boże, jak ja się cieszę! Spotkania z genialnymi ludźmi, których mogłam poznać dzięki tym moim muzycznym podróżą, są dla mnie najważniejsze. Koncerty na Śląsku spędziłam z cudownym, najcudowniejszym FFSquadem - Ewa&Daria Forevaaaa, #buziaczkifurtaczki #bang #znowuwżyciunamniewyszło i takie tam:D no i beczka tak ogólnie, hahaha:D Wczorajszy koncert spędziłam w towarzystwie Agnieszki... i chciałabym tutaj napisać jak bardzo Ją lubię, jak bardzo ubolewam nad tym, że tak rzadko się widujemy, jak bardzo polepsza mi się humor po naszych godzinnych rozmowach telefonicznych, ale oczywiście nie wiem jak fajnie ubrać to w słowa :D
i to chyba tyle co chciałam powiedzieć, poniżej zdjęcia z koncertu Hey w Wytwórni, enjoy! :)


jestem z Agnieszką na koncercie, tyle miłości!!! <3
Sister Wood, z każdym koncertem coraz lepsi
bang dzwoneczkiem



niby zespół Hey, niby wszystko normalnie...
a tu bang, 'i wtedy wchodzę ja - cała na biało' hahaha
tak na serio ta sukienka pewnie jest niebieska albo złota...

żądam więcej tych lampek na scenieeee
trochę dziwne, ale lubię




dwa Marciny

mikrofon na twarzy, wszystko rozmazane, no ale te uśmiechy wyrażają więcej niż tysiąc słów, hahaah

żeby nie było: Jacek i Paweł też byli, ale zbyt daleko dla mojego aparatu, a szkoda było czasu na chodzenie
a Bob to już w ogóle jest za daleko, obojętnie gdzie bym stanęła
haaaaalo, matki, siostry i psaaa

zielony kolorem nadziei
boże jaka faza, musiałam, hahahahahaha

razy 4, bo nie wiedziałam które
miłość
lubię to, pomimo czerwonego światła, hehe
w lewym narożniku Marcin Żabiełowicz, w prawym narożniku Paweł Krawczyk, któż wygra hahahahah
trochę jak anioł, teraz fajnie by było jakby jeszcze zagrali 'Anioła' *marzenia*
dla tych dwóch Pań warto było pojechać do tej Łodzi :)
zdjęcie pt. "My i kanapka", bo Agnieszka chciała zdjęcie w trójkę, hahahahah "bo mieć wspólne zdjęcie z Kasią i Kozelkową to zaszczyt" ahahahaha

1 komentarz:

  1. Ściskam, pozdrawiam i całuję wszystkich czytelników.
    I autorkę też!

    OdpowiedzUsuń