wtorek, 5 maja 2015

There's no happy ending, once doors are closed


Brak sił na cokolwiek. Lecę się zresetować do Amsterdamu. 



Spring Break - Poznań - 24-26.04.2015

Kortez - mam nadzieję, że wyda milion płyt, które będę katować non stop tak jak epkę

THE AND







uwielbiam to
Skubas



Natalia Nykiel - boże, jak Ona mnie zachwyciła!  megamegamega czad






siostra Wood 1
siostra Wood 2
Years&Years
Pola Rise


dancedancedance



hejka Mela



dzizas, jakie super buty
Lass o wiele bardziej cudowniejsza niż buty
 










Watch Her Dance to the End of love

na koncercie tak się zakochałam, że od razu winyl musiałam kupić

3majówka - Wrocław - 1-4. maja

w mieszkaniu Iny zdjęcia straszą ze ścian
pracujemy przy gitarowym rekordzie guinessa i beczka hahaha
<3<3<3
majówka staaaaart
tam na scenie gra Rogucki z Comą
hejka Fiszu
'Ona mówi jestem naga i świecę tyłkiem tak jak Ty'





Mela znowu

'moje oczy są oczami wariata, kiedy spotykają się z Twoimi oczaaaaami'
Pani hera&koka, tylko twarzy jej nie widać
o, tu już lepiej


lubię to
#zmęczenie #2:30
Pani Bokka mówi elo



bang



Pani Bokka sypie brokatem, ja robie przypadkowe foty
hahahahahahahhah
Natalia <3




Kung Fu Panda


na scenie Curly Heads, a ja leżę i odpoczywam
ludzi jak mrówków hahahah
a na kogo tak Oni czekają...
nie piszę na kogo, bo i tak pewnie każdy zgadł xD

lubię to bardzo



miłość?
#fani #backstage #tesprawy
 Zdjęć z Łąki Łan nie ma, a był to najlepszy koncert tej majówki moim zdaniem

ukradłam Inie, ale swojego nie zrobiłam, a trzeba zaznaczyć w tym poście ten smutny moment, gdy majówka się skończyła :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz