poniedziałek, 1 czerwca 2015

"Witam, jak tam życie?" :)



"Weź zrób post tylko z Dzierżoniowa, bo ten koncert był wyjątkowy i zasługuje na osobnego posta" hahahaha :D sama lepiej bym tego nie ujęła. A wyjątkowy koncert to mało powiedziane! deszcz lał się z nieba, stałam pod sceną i nareszcie, po takim czasie, usłyszałam moje ukochane "4 pory" na żywo - te wszystkie lata zamknęły mi się w głowie w jedną spójną całość, doszło do mnie kilka rzeczy bardzo banalnych i oczywistych, ale jakże szczerych i prawdziwych. Gdy się dowiedziałam, że usłyszę ten utwór, o mało nie rozwaliłam laptopa ze szczęścia, hahaha :) i kurde, pomyśleć, że miałam tam nie jechać!
moja siostra miała mieć na głowie to samo co ja, ale coś nie wyszło

godzina 21:00, zwiedzam szkołę Iny
zjebane twarze hahahah
#ciemnogród #mrozu #deszczu #teklimaty hahahahaha
to była gruba impreza hahaha symbole i kolory na plakietce pozostawiam do własnej interpretacji
jestem chodzącą reklamą hahaa
'ohydnie' haahaaaha
uwagauwagauwaga w Żabce, ponętność ponad wszystko hahahahahahha
jesteśmy tak bardzo piękne, nie?
tyle ludzie, takie tłumy, disco polo ponad wszystko haha


30. maja - Dzierżoniów - koncert Hey

koncert start
latarnia morska z głowy hahah
<3
no z tym zdjęciem to poszalałam

i wczeeeeeeesna jesień
lubię to bardzo, bardzo, bardzoooo

zdolni chłopcy, bardzo zdolni

'nie będę jaaaaaadła - kocham Cię'
Atomkówki reaktywacja :D #takzamazałamsobiespecjalnieoczy
śmiech to zdrowie, kończę ten post z rozmachem, hahahahaha macie się śmiać

nie wiem co to hahahahhahahaha ale tworząc te zdjęcia miałyśmy mega beczkę hahaha
jestem taka ponętna z tym barszczem na głowie hahahaha
Zwierciadło session #backstage hahahahahaa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz