poniedziałek, 6 lipca 2015

'Mam masakrę szczęścia w środku'


Ludzie są tacy wzruszający, a życie takie piękne

1)Stoisz na dworcu w Gdyni i nagle widzisz dobrą znajomą z liceum ( boże, kiedy to było) i pomimo tego, że nie widziałyście się ponad rok to rzucacie się na siebie i rozmawiacie tak jakbyście nie widziały się jeden dzień
2)Idziesz oglądać wschód słońca na plaży, potem zasypiasz na godzinkę i budzą Cię mewy i szum fal
3)Stoisz w namiocie wypełnionym po brzegi, pot leje się strumieniami ze wszystkich naokoło , a Ty na całym ciele masz gęsią skórkę, bo pewien klawiszowiec na scenie robi takie cuda, że masz ochotę się rozpłakać
4) Siedzisz na dworcu i ładujesz telefon, nie wyglądasz jakoś super ładnie, a nagle podchodzi do Ciebie chłopak i mówi: "cześć, bardzo mi się podobasz, chciałbym się z Tobą umówić, w ogóle to Piotrek jestem" - może to była miłość mojego życia, a ja ją odrzuciłam!?
5) Po nieprzespanej nocy udaje Ci się przysnąć w pociągu i nagle dzwoni do Ciebie znajoma - myślisz, że coś się stało, no bo przecież spędziłyście razem ostatnie kilkanaście godzin i jeszcze przed chwilką się widziałyście, a okazuje się, że dzwoni tylko po to by zapytać czy wszystko dobrze i czy zdążyłaś na pociąg - mało kto w dzisiejszych czasach dzwoni tak po prostu bez powodu
6) W drodze na Openera poznajesz zajebistą dziewczyną, z którą rozmawia Ci się lepiej niż z niejednym znajomym z codziennego życia i robicie wspólnie imprezę przy warsie i śpiewacie na całą pierwszą klasę Natalię Przybysz śmiejąc się przy tym na głos
7) Wchodzisz do Empiku, podchodzisz z Kmag'iem do kasy, a sprzedawca, z którym zawsze super się gada o muzyce i koncertach mówi: 'ooo, cześć, jak dzisiaj zobaczyłem, że nowy Kmag przyszedł, to pomyślałem o Tobie!"
8) Jedziesz sobie elegancko rowerkiem, niestety nie nad Wisłą ( hahahaahaha) i spada Ci łańcuch... wkurzasz się, schodzisz, patrzysz na ten rower, jakby to Twój wzrok miał założył łańcuch z powrotem, a tu nagle zatrzymuje się koło Ciebie chłopak, też na rowerze i mówi: 'mi też przed chwilą spadł, czekaj, założę Ci, bo i tak mam już ręce brudne'
9) Siedzisz w openerowych klimatach, a tu nagle podchodzi do Ciebie dziewczyna i pyta: "przepraszam, Ty jesteś Kozelkowa, prawda?!" #sława #pieniądze #wielkakariera hahaahaha  no i oczywiście pozdro dla Ciebie, Paulina! :D

I tak naprawdę nie wiem po co to tutaj to wszystko napisałam, jeżeli ktokolwiek to przeczyta to i tak pomyśli, że jestem nienormalna, wzruszają mnie dziwne rzeczy i czerpię radość z jakiś totalnych głupot,  haha, ale jakoś nie obchodzi mnie to. Buziaczki dla Was, szanowni Czytelnicy!


boże, no jaki spontan haaha Tarnów - nadchodzę!
8 godzin drogi - w pociągu bardzo się nudzę i ćwiczę teksty piosenek aahahah
i jesteśmy! Zdearzenia 2015 Tarnów - Ewa się trochę wstydzioszka hahha
no dzień dobry Pani Kasiu
witam ZNOWU ahhahahah

Adam powinien dostawać co koncert nagrody za te światła

człowiek orkiestra haha

Wojtek Wam daje znać, że też tam jest
poczujmy się jak na Openerze, telebimy już mamy hahahahaa
bardzo lubię


#amok #euforia #dancingqueen

elo Staszek, joł


FFSquad i Kasia, po prostu
Maestro Wojtek - obsłuży Wam każdy instrument, poważnie!
dzień dobry Tarnów, czyli nieśmiała obczajka za okno, gdzie w ogóle jestem
nigdy nie wiadomo jaką nazwę zobaczymy na kolejnym plakacie - propozycji jest wiele hahahahaha
Kiedy Autorka tego oto cuda mi je podesłała, wzruszyłam się na maxa. Razem z kilkoma innymi fanami Edyty Bartosiewicz stworzyła coś tak cudownego i pięknie obrazującego ich przyjaźń, że tylko głupi przeszedł by obok tego teledysku obojętnie. Ja niestety z Nimi nie nagrywałam, ale przewijam się tam parę razy:) moment 4:19 chyba zawsze będzie mnie śmieszyć, a uścisk z Edytą na empikowym spotkaniu zawsze będę miło wspominać;) jeżeli macie chwilkę to obejrzyjcie to, po prostu :)

Edyta też się wzruszyła! :)
jadę do Gdyni i bardzo się nudzę
trochę też czytałam..i również chciałabym nauczyć się mówić normalnie i zwyczajnie, bo co raz częściej przekonuję się, że nie umiem mówić
aaaaaa, już za chwileczkę...
i jestem! hejka Gdynia!
zawsze gdy wychodzę z gdyńskiego dworca i widzę to openerowe zamieszanie i plakaty to się wzruszam #jestemdziwna
będzie ciężko, jak co roku
idziemy!
ziółkowaluta!
na openerze jedni są w tym roku, inni w kolejnym - One są zawsze! (jakie to głębokie haahahha)


hahahahahahahahaha jestem królikiem

Dagmara i tent, idziemy na Natalkę
Takie super, że nie mogłam się powstrzymać by nie wstawić :)

CHEEEEEEEEEEEEEEEEEEET <3
człowiek stoi sobie na koncercie, nagle bang - sms - 'fajnie śpiewasz Galas', kolejna minuta - bang - powiadomienie na fejsie - 'widziałam Cię już 4 razy na transmisji z Przybysz' - potem się okazuję, że trochę rzucałam się w oczy ahahahah
Drake tam skacze na mainie

miłość no <3
to zachód czy już wschód, bo się pogubiłam
wschód słońca na plaży <3
romantyk

marysiowelove <3
HAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, EWA WYGRAŁAŚ hahahaha
Iza jest piękna
podróże małe i duże
bardzo ładna okładka najnowszego kmaga
koncert Krzysia Zalewskiego i taki zachód słońca - nie wiem na co mam patrzeć

cześć Krzysiu

Marysia fotografuje maltańskie zachody
zazdroszczę każdej osobie, która była w tencie i mogła oglądać to na żywo - St. Vincent - why are u so perfect!?
<3
http://www.robmydobrze.pl/turbomiks1/# <-- pod tym linkiem coś co chciałbym z całego serca polecić wszystkim, wszystkim, po prostu wszystkim! Paczka ważąca ponad 1gb, 143 utwory młodych Artystów, które możecie pobrać całkowicie LEGALNIE za darmo! i niech ktoś jeszcze raz powie, że w polskiej muzyce nie dzieje się nic ciekawego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz