piątek, 6 maja 2016

"Normalny uścisk trwa tak do dwóch sekund, a baba trzyma, jakby robiła zamach na jego linie papilarne"

*Jakiś czas temu pisałam , że założyłam sobie notes, w którym zapisuję słowa i kompozycje słowne, które w szczególny sposób mnie uwodzą. Zdanie, które mości się na miejscu tytułu tego posta, wylądowało w tym notesie natychmiast - bo zaśmiałam się na głos, bo tylko Ona mogła coś takiego napisać, bo Ona nie przestaje mnie zaskakiwać, chociaż powinnam się przyzwyczaić, bo wiem, że jest to Osoba, która dwu zdaniową wypowiedzią potrafi mnie rozłożyć na łopatki. Więcej już nie mówię, bo sami sobie przeczytacie niedługo.


 ________________________________________________________________________________

*Spring Break, Poznań
start
tacy piękni
' - o nieee, dlaczego Pan mi tak tu zdjęcia z zaskoczenia... - bo tryb testowałem, już usuwam...' nie dość, że nie usunął, to jeszcze wstawił na swój fanpage, pan fotograf kłamczuszek
pierwszy koncert duetu Blak - brawo Piotrek!!!
Beksa z Franciszkiem
drugiego dnia Spring Break'a - 22. kwietnia - miało premierę to Cudo, ale o tym zaraz
Beksa patrzy czy jej pracownica dobrze czyści ekspres do kawy
TACOOOOO!
dejw
dobry płaszcz z tego porannika
na Dejwie stała przed nami Pani z niezłą fototapetą na plecach
"bo Wy tak stoicie i sobie myślicie: 'kurde, koleś stoi i śpiewa nam Trójkąty i Kwadraty, ale kurde hit, pffff, 3 lata już ma, a tu bang! nagle Get Lucky - ten hit ma jednak tylko 2 lata! ten Dawid to Nas zaskoczył kurde! eheee" ~ Dawid Pe. hahahaah
Jazzombie, ale to trochę nie moja bajka - było bardzo dużo osób, które twierdziły, że był to najlepszy koncert Spring Break'a, także brawa dla Was, Chłopcy!
palimy w fajnych miejscach
moje odkrycie Spring Breaka, zdecydowanie - znalazłam ich płytę na kaloryferze w Labie, więc to musiało być destinyyyy
" *telefonicznerozmowy* - Dźwiękowiec: 'Wojtuś, gdzie jesteś, za 10 minut zaczynacie... -Wojtek: 'Serio już!? ja na kebsie jestem na mieście" a tak poza tym, koncert Sotei to był sztos sztosów
idę po ulicy i znajduje wlepy Heya, kolejne destinyyyyyyy
cześć!
Rita Pax - aaaaa! super koncertowe zaskoczenie


Wstawiłam sobie takie zachwycające zdjęcia Moniki, bo jestem zauroczona, bo słyszałam 'Clashes' i to jest taki czad, którego nie da się opisać, bo byłam tak zaczarowana na Spring Breaku, że nie zrobiłam ani jednego zdjęcia. A jak spotkałam Monikę na korytarzu biblioteki to nawet chwilę z Nią porozmawiałam. Idźcie 13. maja do sklepu i kupcie 'Clashes', bardzo ładnie proszę. Ja pójdę!

zdjęcia by: http://afphoto.pl/campaign/monika-brodka-clashes/

tvn'owska reklama wleciała na pełnej
to ja, gdy myślałam, że uda mi się wejść bez problemu na koncert Reni Jusis w Blue Notcie haahahahaha

jestem chamska, ale gdy ponad 500 osób czekało by wejść do klubu, ja weszłam tak hahaha
no i brawo Reni
________________________________________________________________________________

*Varsovie
uwielbiam niebo
no siema
boomboompow
biedny chleb
skąd ta złość
Ursynowska zawsze bez zarzutu
w wagonie głucha cisza, zaraz metro Racławicka, wszyscy trochę zaniedbani, każdy pas zaciska
zielone wylewa się z każdego kąta
zachciało mi się bangów w empiku, kurwa
cyrk do miasta nie przyjeżdża co dzień

https://www.youtube.com/watch?v=URPQTphV07k
*klik*klik*klik*
to, że Kanafa uczyła się do matury to ściema, hahahaha, Ona cały czas wysyłała takie snapy

ładny ten Bowie wyszedł, serio ładny
jezu, miesiąc mnie nie było, a tyle małych przyjemności na ulicach

to ja



nie wiem czy potrafię
gdzie te grubasy nie wejdą, ja jebe

aaaa, już zaraz, już za chwilę
dacie wiarę, że takie miejsca na śródmieściu?! jakbym nie była to bym nie uwierzyła



czerwona dama mknie na Mustanga
'ale masz balony' ~ Marcel hahahahaha
pozytywnie na krakowskim
EDYTAAAAAAAAAAAAAAAA <3
złodzieje plakatów
'no co koncert nowy image, teraz blond włosy, czerwona pomadka, no pięknie wyglądasz' - dziena, Edytka
dobra, nie ukrywajmy - było tulone, as always
Żanetka - Pani Bileterka
'Dziecko" & 'Zanim coś" - usłyszałam, mogę umierać. (nie no, dobra, żartowałam)
Edyta częstuje kinder bueno - hahahihihehe, dobra, koniec. hahahahaaha
<3<3<3
wypalone kilkaset złotych


Dobra... w sumie kogo obchodzi to co mam do powiedzenia na temat tej płyty. Została Ona sfotografowana już ze wszystkich stron - jak ktoś nie widział, niech sobie wejdzie na insta, na hasztag #nosowska albo #heypl - zostało o Niej powiedziane chyba też już wszystko. Katuję ją non stop, przesłuchałam Ją nawet w całości na słuchawkach, stojąc na Moście Świętokrzyskim i paląc. Popłakałam się dwa razy. Nie potrafię powiedzieć dlaczego. Pamiętam jak Zespół zaczął robić pierwsze przymiarki do tej płyty, pamiętam jak w lutym 2015 roku Kasia potwierdziła, że krążek będzie robiony z Panem Dziedzicem, który ostatecznie i tak został zastąpiony Borsem, pamiętam jaką radość mi sprawiała każda informacja o tym 'Błysku', pamiętam jak we wrześniu Kaśka po kilkusekundowej zadumie nagle powiedziała: "bo Ty myślisz, że już wszystko od Nas słyszałaś...a My Cię zaskoczmy, zobaczysz! Ja Ci to mówię, wspomnisz tę chwilę!", pamiętam jak nagle w lutym zaczęło się dziać coś, czego nigdy bym się nie spodziewała i do dziś wywołuje to uśmiech na mojej twarzy.  A teraz jest maj 2016 i ta płyta po prostu jest, leży na empikowych półkach od jakiegoś czasu, debiutowała na OLIS-ie na trzecim miejscu. Jestem szalona, ale ogromną radość sprawie mi patrzenie na to jak Zespół się tą płytą jara, po prostu, jak Kaśka jest podekscytowana podczas wywiadów. I choć jestem jedną z setek tysięcy Fanek, tak Oni dla mnie są czymś istotnym, bo przeżyłam, poniekąd dzięki Nim, tysiące przepięknych chwil. No i oczywiście dlatego, bo tworzą takie cuda jak 'Błysk'. Koniec.



witajcie na wieczorku poezji Katarzyny eN

dobre pytanie





pragnę każdy z nich

'Nancy. Wywiad' po raz trzeci.
w Nowym Teatrze już jak w domu trochę
czy Wy widzicie te nogi!?

jakby co to ja też bardzo chętnie przyjmuję
tyle tych wywiadów ostatnio, że już nie ogarniam tej promocji

tanio szybko i solidnie

sztuka

wlepka 'moth' stała się kolejną ofiarą Oksany i wylądowała w moim kalendarzu
plac defilad - myślałam, że beczka osiągnęła granicę śmieszności
gdy zobaczyłam na Zbawixie to, wymazałam z głowy wszystko co myślałam na Placu Defilad, hahahahahahaaha
nareszcie moja, debet na koncie spłaci się sam
nie pytajcie co tu robię, bo sama tego nie wiem

'-ja chcę minionkaaaa...'
-ja pierdole, z kim ja mieszkam
kino mało ambitne, ale Melissa
pierwszy raz nad Wisłą w tym roku
najgorsze zdjęcie świata, ale Oksana taka piękna
nocne powroty
poranne śniadania
a tak wyglądam jak zjem ich zbyt dużo
gdy przeczytałyśmy z Oksaną 'dzwońcie do 506', Nasz śmiech było słychać aż na Puławskiej
 
___________________________________________________________________________


*3-majówka, Wrocław 

Mela Koteluk, Brodka, Hey, Taco Hemingway, Artur Rojek, Selah Sue, Fisz Emade Tworzywo, Maria Peszek, Łąki Łan, Dawid Podsiadło, (prawie) Domowe Melodie... i to wszystko w dwa dni. Za dużo, za mocno haha :D

Wrocław przywitał mnie ładnym zachodem
typowo w Neonach



pysiaki
jeszcze nie wiemy, że zaraz będziemy śpiewać Muminki i Gumisie na przystanku tramwajowym
rozpoczynam majówkę
Kinga

Brodzia

La rozpierdol by Brodka


Idka rapuje z Taco

KOZELKOWA FOTOGRAFUJE NA 100 PRO AHAHAHAHAAHA
jakość tostera, ale jedyne z Panią A. z majówki


'Pogo przy 'Luli Lali' bezcenne'

"Chodzcie, chodzcie"
"Rafał, Rafał! Nie mogę gadać, na backstagu jestem!!"
"Panie, bo kolega mówi, że w prawo, a to w lewo"
"Foyer... foyer kurwa, to chociaż na to foyer pojedźmy"
Wszystkie windy, korytarze, kuchnie restauracji, zaplecza - ZWIEDZONE WSZYSTKO
nie wiem dlaczego jest 4:00, nie wiem dlaczego wracamy pieszo, nie wiem dlaczego One pozują na torach, nie wiem

ej Maria


no ja od razu wiedziałam, że to zajebiste mi wyjdzie, ahahahaha
pokonałam błoto, deszcze, wszelkie przeszkody losu - zdobyłam kukurydzę, udało się, yes, I did it
ulubiony moment na każdym łąkowym koncercie

pada, a ja ładnie wychodzę na zdjęciach

kończę majówkę w tym samym lustrze i tym samym nakryciu głowy


ulubione
<3 <3 <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz